MINI

80 zdjęć

  • łącznie do 2 godzin
  • ceremonia
  • zdjęcia z gośćmi
  • galeria dla gości
  • zdjęcia przesłane online

NORMAL

300 zdjęć

  • łącznie do 12 godzin
  • przygotowania
  • ceremonia
  • wesele
  • zdjęcia z gośćmi
  • miniplener w dzień ślubu
  • fotoalbum 30x30 cm
  • pendrive ze zdjęciami

MAXI

500 zdjęć

  • łącznie do 15 godzin
  • sesja narzeczeńska
  • konsultacja ślubna
  • przygotowania
  • błogosławieństwo
  • ceremonia
  • wesele
  • zdjęcia z gośćmi
  • plener innego dnia
  • fotoalbum 30x30 cm
  • 2 fotoalbumy 20x20 cm
  • pendrive ze zdjęciami

oznaczenia:

  • pakiet zawiera
  • zależy od godzin które zawiera pakiet

ILE KOSZTUJE FOTOGRAF NA WESELU?

Co chcesz zapamiętać z dnia wesela? W tym ważnym dniu warto mieć przy sobie kogoś, kto udokumentuje wszystkie istotne momenty, ale również zwróci uwagę na to co dzieje się dookoła. Podczas ubierania Panny Młodej bywają sytuacje kiedy w drugim pokoju dzieje się coś istotnego – wzruszenia rodziców, stres Pana Młodego. Niech te chwile Ci nie uciekną. Profesjonalny fotograf widzi więcej – warto mi zaufać.

Pamiętaj, że fotografie ze ślubu zostaną z Wami na całe życie. Nie pozwól, żebyś wstydziła się tej pamiątki z powodu tego, że wybrałaś tańszego fotografa. 

Poniższe oferty oczywiście ulegają modyfikacji zależnie od Twoich potrzeb.

Zapraszam Cię też do Poradnika Panny Młodej gdzie znajdziesz kilka moich sugestii i podpowiedzi związanych z organizacją Wesela Idealnego.

Jeśli planujesz wesele w roku 2021 lub 2022 skontaktuj się ze mną przez formularz w zakładce KONTAKT ponieważ oferty na przyszłe lata różnią się od obecnych.

Wyślij do mnie wiadomość i otrzymasz ofertę na podany adres mailowy.

Krok po kroku do wyboru fotografa idealnego

1.

Najważniejszy jest ten krok pierwszy. Napisz do mnie wiadomość, żeby powiedzieć mi coś więcej o Waszym ślubie. Przede wszystkim podaj datę oraz miejsce gdzie odbędzie się Wasze wesele.

2.

Ja mam wolny termin. Wy chcecie dowiedzieć się więcej m.in. zapoznać z umową oraz pooglądać na żywo albumy i po prostu mnie poznać. Umawiamy się na spotkanie. Przeważnie w większości przypadków widzimy się w moim studio w Siemianowicach Śląskich. Jednak jeśli nie możecie dojechać korzystamy z technologii i rozmawiamy na skype bądź facebookowym czacie.

3.

Podczas spotkania możemy podpisać umowę, ale jeśli potrzebujecie jeszcze chwilki nie ma problemu i ustalamy termin do którego podejmiecie decyzję. W dniu podpisania umowy przygotuj się również na płatność zadatku oczywiście można zapłacić go na miejscu w studio bądź przelewem na konto firmy.

4.

Na tydzień przed weselem wysyłam Ci do wypełnienia formularz z konkretnymi danymi dotyczącymi dnia ślubu. Dzięki temu możemy usystematyzować sobie o której godzinie w której mam być. Jest to też pomocne dla Was, aby przed ostatnim dzwonkiem sprawdzić czy wszystko macie pewne i gotowe. Ja mam ściągę wszystkich ważnych momentów i plan działania w dniu Waszego ślubu.

5.

Po weselu przesyłam Wam dostęp do galerii gości. Galeria jest chroniona hasłem i są w niej zdjęcia Wasze i gości weselnych. Następnie otrzymujecie dostęp do systemu w którym wybieracie, które zdjęcia ślubne mają być Waszą pamiątką. 

Po wyborze zdjęć projektuje album (jeśli wybrany przez Was pakiet go zawiera). Wy akceptujecie i do miesiąca od tego dnia umawiamy się na odbiór Waszych zdjęć ślubnych.

Te 5 kroków dzieli Cie od odhaczenia kolejnej sprawy, którą musisz załatwić przed weselem. Podczas spotkania chętnie odpowiem na wszystkie Wasze pytania dotyczące mojej pracy, umowy oraz tego jak to wszystko wygląda w dniu ślubu oraz później podczas pleneru, odbioru zdjęć itp. 

Jak pracuje na weselu?

To pytanie czasami pada podczas spotkań. Pracuję na najwyższej jakości profesjonalnych aparatach, które gwarantują wysoką jakość i wydajność nawet w słabym świetle. W połączeniu z profesjonalnymi obiektywami jest to zestaw idealny. Dodatkowo posiadam baaaardzo dużo akumulatorów, baterii i kart pamięci. Robię wszystko by Wasze zdjęcia były chronione i do momentu ich przekazania zabezpieczone w kilku miejscach w razie awarii sprzętu. Również przez 2 lata po Waszym ślubie przechowuje dodatkowe kopie Waszych zdjęć.

Na weselu staram się nie wyróżniać pośród gości. Od czarnego żałobnego zestawu wolę elegancje ubrania, które sprawią, że Goście Weselni nie będą od razu wyłapywać mnie z tłumu.

Zdaję sobie sprawę jak ważny jest wygląd. Dlatego w dniu wesela zawsze mam też zapasowy komplet ubrań, aby w dniu wesela również nic nie mogło mnie zatrzymać w pracy.

Podczas przygotowań na początku skupiam się na detalach i obserwacji co dzieje się w domu. Fotografuje momenty ważne, emocje i interakcje pomiędzy osobami przebywającymi w otoczeniu Panny Młodej i Pana Młodego. 

Fotografując też staram się dbać o dobrą atmosferę przygotowań. Zwykle też przed wyjściem do kościoła / usc robię małą przypominajkę czyli wymieniam co trzeba ze sobą zabrać żeby nie dopuścić do stresu przed najważniejszym momentem tego dnia. 

To bardzo ważna kwestia. Pracując w miejscach sakralnych potrzebna jest specjalna legitymacja wydawana po kursie w Kurii. 

Przed mszą wraz ze świadkami zawsze idę do zakrystii przedstawić się księdzu. Wtedy też jest ten moment gdy trzeba okazać dokument.

Zwróć uwagę czy osoby dokumentujące Wasz ślub posiadają odpowiednie przeszkolenie i zgody.

Oczywiście fotografuje, ale przede wszystkim staram się robić to bez zwracania na siebie uwagi. Chodzę po kościele i obserwuje gości oraz Parę Młodą. Jednak w przypadku kiedy przestrzeń jest otwarta i moje kroki mogą odciągnąć wzrok zebranych ograniczam takie sytuacje do minimum. Doświadczenie w tej pracy pozwala mi na to, aby rozplanować kadry tak, żeby było dobrze 🙂 

Ceremonia zaślubin w Urzędzie Stanu Cywilnego różni się od ten w kościele przede wszystkim czasem. Mniej więcej ślub w USC trwa 10-20 minut. Dlatego przez cały ten czas w pełnej koncentracji wykonuje reportaż z którego będziecie mogli wybrać najpiękniejsze zdjęcia. 

Wszystko zależy od pakietu. Zawsze staram się, abym była obecna w ważnych dla Was momentach. Dla jednego klienta wybierającego pakiet 12 godzinny ważne będzie abym była na przygotowaniach, inne osoba uzna, że chce zdjęcia z oczepin. Dlatego też pakiety są elastyczne i ustalamy w których godzinach jestem z Wami.

Przykładowo w pakiecie 12 godzinnych zaczynam o godzinie 13:00 Ceremonią ślubną i jestem do godziny 1:00 aby reportaż obejmował również oczepiny.

Od rana w dniu Waszego wesela mam nadpobudliwość wzrokowo – fotograficzną 😀 Obserwuje z różnych miejsc, oczekuję ciekawych zachowań, wyszukuję emocji i to wszystko fotografuje. 

Jednak oprócz fotografowania dużo rozmawiam, czasami tańczę z wujkami lub kuzynami, którzy za taniec sprzedali mi piękny uśmiech do zdjęcia 🙂 

Jestem typem osoby, której wszędzie jest pełno … a później od Par Młodych dostaje wiadomość „zmieszałaś się z tłumem tak, że nawet nie wiedziałam gdzie jesteś”. I oto chodzi, żeby nie być polującym na ludzi. Kiedy Goście Weselni widzą, że ja się dobrze bawię to i oni są bardziej rozluźnieni gdy mnie widzą 🙂

Na plener ślubny innego dnia umawiamy się na spokojnie po Waszym ślubie. Wtedy wiecie kiedy wracacie z urlopu, jak planujecie wykorzystać pierwsze dni Małżeństwa. 

Zalecam jednak zawsze, aby plener nie był realizowany w terminie dłuższym niż 3 miesiące od dnia ślubu. Z doświadczenia wiem, że im dłużej czekamy tym trudniej się zgadać.

Jednak ważniejszy od pleneru jest Wasz ślub więc nie mam w zwyczaju męczenia Was o to przed ceremonialnym „tak”.